2.5
  • Well Mannered Employees2 votes
  • Delivery2 votes
  • Sale1 votes
  • Customer service7 votes
  • Refund policy6 votes
  • Communication3 votes
Is this your company?
Please check our
business solutions
Submit review about this company 

  • 11 hours ago
  • Other
  • Mobile, Alabama
  • 6

So we went to the Daphne, AL. store and ordered a bed around Christmas time of 2014.. made a $250 down payment... had to cancel on 12-26-14... it has been 2 months and several calls to customer service and still no refund check!! the manager of the store when I cancelled said that they are "good about returning the down payment".. this is beyond ridiculous! Now they are saying that it should be... Read more

Was this review helpful? 0 0

  • 2 days ago
  • Furniture and Decor
  • Denver, Colorado
  • Mattress
  • 16
  • REVIEW RATING 4/5

I was told the mattress/box would come with short legs to allow the device to fit within the sideboards of my bed. The box is too wide to fit and there were no legs to support it. I had to reuse the side rails and slats from the original mattress. The whole thing sits at 34 inches above the floor. I only 5'5" and that hits me in the middle of my ***. This is not tolerable. The store #003020... Read more

Was this review helpful? 0 0

  • Feb 23
  • Furniture and Decor
  • Austin, Texas
  • Mattress
  • 46
  • REVIEW RATING 4/5

I purchased a mattress based on my experience with that mattress on the showroom floor. It was in the 'soft' mattress section, and it felt great. It arguably the softest mattress on the floor. When I received the mattress, however, it felt like a pillow top with a concrete slab underneath. Thinking a mistake had been made, I went back the next morning to find out what went wrong and was told that... Read more

Was this review helpful? 0 0

I bought three beds, got excellent customer service from Eric at enchanted hills store! And on delivery Jason and Rick were great....quick removing old beds and setting up new ones! Thank you! Add comment

  • Feb 21
  • Furniture and Decor
  • Cleburne, Texas
  • Mattress
  • 27
  • REVIEW RATING 4/5

Purchased mattress around 12/12/2010. The mattress began showing breakdown with large dips and large hump in middle. It looks uneven in every way. Contacted Mattress Firm and they state they do not handle Kingsdown any longer, therefore cannot handle warranty because Kingsdown does their own. Mattress Firm's response was "do what you have to do because we cannot help you". This led to a whole... Read more

Was this review helpful? 0 0

  • Feb 19
  • Furniture and Decor
  • Galveston, Texas
  • Refund Policy
  • 23
  • REVIEW RATING 3/5

bought a beauty rest mattress and box spring, worst nights sleep for weeks. ask by email to customer service for refund, took several attempts to get an answer. ended up at paypal opened a dispute, was told to call a # and set up a return date, did and finally got them to pick it up. took a month to get a refund after emailing the person listed as seller at mattress firm to get them to... Read more

Was this review helpful? 0 0

I WAS QUOTED A PRICE AND WHEN DOCUMENTS WERE REVIEWED, THEY HAD CHARGED ME OVER $100 MORE, NO ONE WOULD RETURN MY CALL AND MAKE THIS RIGHT. I AM ON A FIXED INCOME AND THE IDEA THAT THIS HAPPENS TO PEOPLE REALLY UPSETS ME. PLEASE LOOK INTO THIS Add comment

  • Feb 09
  • Furniture and Decor
  • Addison, Texas
  • Return Policy
  • 55
  • REVIEW RATING 4/5

I cancelled my account November 29,2024 because of faulty workmanship.I wsd toldto allow 30 days for a return. It has been 90 days and Progressive still has no paperwork,Everyone has the same thing to say, "well sometimes it takes Mattress Firm a lengthy amount of time to process cancellations. Lies, lies,and more lies. You have already ruined your reputation with FED EX. I have already warned... Read more

Was this review helpful? 0 0

  • Feb 05
  • Furniture and Decor
  • Rockford, Illinois
  • Bed
  • 108
  • REVIEW RATING 4/5

I Baught my Bed on Jan, 21st, and it was to be Delivered the Next Day, I Waited All Day & Nothing Not even a Phone Call, so I called the Store & was told there was a Mix-Up and it would be Delivered that Friday / it Was yet it Was'nt Set-Up so I called the Company to have them come Back as they did & after the guy left I Noticed the Fabric on my Box Spring was Ripped + the Bed Was'nt... Read more

Was this review helpful? 1 0

  • Feb 05
  • Furniture and Decor
  • Branson West, Missouri
  • Mattress
  • 114
  • REVIEW RATING 4/5

I'm beyond pissed the way Mattress Firm touts their "100% satisfaction" and full replacement warranties...what a bunch of ***. We spent almost $2,000 for a mattress that was warrantied for 10 years - within three years, it was sagging over 2". Mattress Firm would not do anything unless we provided a copy of the receipt - which we provided, that detailed out everything, including the purchase of... Read more

Was this review helpful? 1 0

Had an experience with Mattress Firm?

Write a review

More results for "mattress firm"

Tag Results

Company Results

Did not find what you were looking for?
 
×
You are reading about Mattress Firm.
Filing a new complaint about
×