Mattress Firm - Review about Poor Customer Service from Orlando, Florida

259 of 468 Mattress Firm reviews

3rd time and still can't get it right.

Buyer Beware.

Mattress Firm located in Kissimmee at the loop area very poor customer service and poor products.This is how my mattress that was delivered today.

This is the 2nd mattress within 5 days of each delivery. Both mattress delivered dirty and defects.

Very dissatisfied with the quality, handling of the product, very misleading.First impressions mean a lot and they still can't get it right.

This review is a subjective opinion of a user.
Report Comment Private message author

More Review Details

Product or service
Property Damage Repair
Review category
Furniture and Decor
review #506749 by

Author wants to be contacted by the company. Learn more

Had an experience with Mattress Firm? Submit review ›
Helpful? 4 Yes 4 1 No 1
Had the same issue 1 Yes 1
259 of 468 Mattress Firm reviews
Comment as anonymous As anonymous or Log in
OR Is it your business? Respond to your
customers as verified company representative.
Apply for a Free Plan
Catdog21

Jul 07, 2014 #837184 Ucon, Idaho, United States

We bought our mattress in January and was a very nice and professional process. After 7 months the mattress is sagging and they said they all do that. Want $69.99 to start a return process. Well BBB will not charge a dime so that is where I am going. Do not go through this company!!

2 2 Reply
WhatNow

Jul 12, 2015 #1006477

If your mattress is sagging that's not the fault of where you purchased your mattress. That's between you and the manufacturer. The retailer where you purchased from can help you file for a warranty but you need to use their delivery service to get your replacement mattress, you will need to pay to get it delivered. You should feel fortunate they're only charging $69.99 After a 3 month battle with the manufacturer that made my mattress, the company I bought from is no longer in business so the manufacturer charged me $250 to have it delivered to me. I'd much rather pay 70 bucks so consider yourself lucked out!!

1 0 Reply
Great comment! Would you like to convert it into review?

You will be able to edit the text before publishing.

You May Also Like

× You are about to contact PissedConsumer.com

Review submitted through "Contact Us" will not get published on the site or forwarded to Mattress Firm. However, many companies do monitor reviews on our site.

 
×
You were reading a complaint about Mattress Firm.
Filing a new complaint about
×